Default welcome msg!

 Kundeservice 11-16 tel. 71 747 081 - info@capida.dk
  • info@capida.dk - Altid åben

    Tel. 71 747 081 - 09.30-12.30

  • Prisgaranti 

    Prismatch på alle varer

  • Gratis fragt ved køb over 299,-

    1-2 dages levering fuld track&trace

  • Udvidet returret

    60 dages returret på alle ordrer

  • info@capida.dk

    71 747 081 - 09.30-12.30

  • Gratis Fragt

    Ved køb over 299,-

Køb inden 21 dec. Kl 15.00 og få levering inden jul.

Generelle oplysninger

Capida Aps
cvr: 35842853
Vesteralle 11
9760 Vrå

Lager er beliggende: (Alle returpakker skal sendes hertil)
Capida Aps
Mads Clausensvej 1
9800 Hjørring

Tlf: (9.30-12.30) +45 71 747 081
info@capida.dk
Etableringsår 2014

Betaling

Capida.dk modtager følgende betalingsmetoder

  • Dankort
  • MasterCard
  • Visa
  • Visa Electron
  • Danske Bank
  • Nordea
  • ViaBill
  • Mobilepay
  • Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen

OBS! Kontooverførsel er ikke dækket af indsigelsesordningen

Vi tager ikke kortgebyrer

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Vi har kryptere alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/

Levering

Alle ordrer sendes som pakkepost med fuld tracking med Dao eller PostNord

Dao hjemmelevering kr. 29,-
Dao pakkeshop kr. 29,-
Postnord pakkeshop kr. 30,-
Postnord hjemmelevering kr. 39,-
Erhvervslevering kr. 35,-
Ved køb over kr. 299,- er levering med DAO frit leveret

Leveringstiden for varen er 1-2 hverdage

Vi leverer til Danmark.

Rettidig levering forudsætter dog at PostNord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos PostNord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. I tilfælde af meget forsinkelse (adskillige dage) eller ikke leverede ordrer, gensender vi naturligvis en ny forsendelse.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag du;

  • a) har modtaget din vare
  • b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  • c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 60 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til info@capida.dk eller benytte fortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  • 1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  • 2. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (Leveringsomkostninger fra købet), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 60 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Capida Aps
Mads Clausensvej 1
9800 Hjørring.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.capida.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Godkendes reklamationen kan vi maile en returlabel til returneringen.

Varen sendes til:

Capida Aps
Mads Clausensvej 1
9800 Hjørring

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Persondatapolitik.

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Capida ApS og opbevares i fem år jf. bogføringslovens § 10
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Direktøren og bogholderi for Capida ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på www.Capida.dk er Capida ApS.

Oplysninger afgivet til www.capida.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@capida.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@capida.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her

Fortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Capida Aps
Mads Clausensvej 1
9800 Hjørring
info@capida.dk

Jeg/vi meddeler herved, at jeg/vi ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores købsaftale om følgende varer/levering af følgende tjenesteydelser.

Bestilt den _________/modtaget den __________

Navn:             ___________________________________

Adresse:         ___________________________________

Post nr. By:    ___________________________________

Ordre nr.:        __________________________________

Tlf. nr.:           ___________________________________

Mail:               __________________________________

Underskrift:  ___________________________________

Dato:             ___________________________________

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 14.03.202

2014. All rights reserved. Capida.dk