Kundeservice

Kundeservice

Capida
Mads Clausensvej 1
9800 Hjørring

Telefontider 

Mandag til fredag: 09.30 - 12.30 : Tlf.: +45 71 747 081

Der er ikke mulighed for personligt at afhente & ombytte varer.

Eller skriv på info@capida.dk

Vi besvarer normalt altid alle mails indenfor 24 timer på hverdage.

Frist for returnering af julegaver?
Du kan roligt købe dine julegaver i god tid og stadig have muligheden for a returnere pakken hvis det skulle blive nødvendigt.
Vi har udvidet fristen for returnering for køb foretaget i perioden 10/10 - 24/12, køb i denne periode kan returneres t.o.m. 31/01-2024

Køb foretaget udenfor denne perioden, der er de almindelige regler for returnering gældende

Hvordan returnerer jeg en vare?
Når du modtager din pakke, har du 14 dage til at gøre os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb. Dette kan du gøre ved at sende os en mail til info@capida.dk
Herefter har du faktisk yderligere 14 dage til at få sendt varen ind til os. 

Det er muligt at købe en returlabel via vores returportal, og en returlabel koster kr. 39,- som betales via kreditkort. Når du har købt returlabel via vores returportal kan du printe returlabel og tape den uden på returpakken, eller du kan skrive "labelless koden" som står på label tydeligt udenpå pakken med en Tusch, så er det ikke nødvenligt at printe label. Husk også gerne at printe og udfylde retursedlen som også vedhæftes når du har betalt for returlablen, har du ikke adgang til printer er du velkommen til at skrive dine oplysninger på en seddel og vedlægge. Når betalingen er gennemf'ørt åbner en ny fane hvor du kan hente returlabel og returseddel, du vil dog også modtage en mail med begge vedhæftet. Fra du sender pakken til vi har modtaget og behandlet returpakken går der 1-2 uger, og du vil modtage en bekræftelse via mail når dette er sket.

GÅ TIL RETURPORTAL

Når du køber en returlabel via vores returportal er det via DAO.

Husk at vedlægge returseddel og tydeligt skriv årsagen til returneringen, og ordrenr.

Varens stand ved returnering
En vare kan sendes retur hvis den er i væsentlig samme stand som du modtog den i. Du kan prøve varen på samme måde som var den købt i en butik, uden at produktet har spor af at have været i brug. Varerne skal sendes retur i original emballage og manglede eller beskadiget original emballage vil betyde at du kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

Hvis du ønsker at bytte/returnere et produkt som du har fortrudt/fejlkøbt, skal du blot printe og udfylde vores returseddel og sende den til os sammen med varen og eller en kopi af faktura eller ordrebekræftelse, hvis du har den.

På retursedlen kan du krydse af om du ønsker pengene retur. Beløbet returnerer vi til det betalingskort der blev benyttet ved købet.
På retursedlen kan du også fortælle os hvorfor du returnerer produktet, eller evt. hvilket produkt du ønsker ombyttet til. Omkostninger til returfragten skal du selv afholde, mens vi afsender det nye produkt fragtfrit. Husk at du kun kan ombytte til en vare der har samme værdi eller mindre som det returnerede. Ønsker du den nye vare hurtigt kan du med fordel lave en ny bestilling og istedet bede om pengene retur for de returnerede varer. Fra vi har modtaget pakken retur er behandlingstiden af returpakker 1-2 uger og der sendes en mail som bekræftelse når returpakken er behandlet.

Det er vigtigt at pakken sendes til vores adresse og ikke en pakkeboks eller posthust da vi ikke har mulighed for at afhente disse pakker. Vi anbefaler at sende retur med PostNord eller GLS da DAO ikke leverer til Erhverv.

NB! DAO leverer ikke til erhvervDet kan ikke lade sig gøre at returnere ellers via DAO da de ikke leverer til Erhvervsadresser fra Privatperson. Kun ved reklamationer og hvor du har modtaget en returlabel fra Capida kan der sendes retur via Dao. Ved tvivl så kontakt vores kundeservice på info@capida.dk

Har du bestilt forkert?
Har du fået bestilt forkert, kan du returnere varen til enten ombytning eller refundering af pengene. Der må ikke være brugsspor på den returnerede vare. og du har 14 dage fra købsdato til at fortryde eller ombytte varen.

Har du bestilt forkert cover og er i tvivl om hvad du skal bruge, så skriv gerne til vores kundeservice på info@capida.dk og husk at oplyse om ordrenr og oplys om modelnr på din telefon/tablet, dette findes i indstillinger, i system og under om. Så kan vi hjælpe med at finde de rette covers til lige præcis din model. Har du købt forkert cover til en iPad kan du via denne side finde ud af hvilket tilbehør du skal bruge. SE HER

Download retursedlen her

Reklamation
Jeg har modtaget et forkert produkt
Har du modtaget et forkert produkt bedes du kontakte os på info@capida.dk husk at oplyse om ordrenr og notere produktets navn, samt at beskrive fejlen og har du modtaget et cover som ikke passer må du også gerne oplyse om modelnr på din telefon/tablet, som du oftest finder i indstillinger, i system og under "om".
Mit produkt er defekt ved levering Hvis du har modtaget et produkt som er defekt ved levering bedes du kontakte os på info@capida.dk, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen, samt at vedhæfte billede der viser reklamationen.
En tidligere købt vare er nu defekt  Har du tidligere købt et produkt som nu er defekt bedes du kontakte os på info@capida.dk, husk at notere ordrenr. Og navn, produktets navn, samt at beskrive fejlen og vedhæfte billeder der viser reklamationen.

Produkter og mærker

Spørgsmål til et specifikt produkt
Har du spørgsmål til et produkt du er interesseret i så kan du sende din forespørgsel til info@capida.dk og oplyse produktnr og vi vil vende hurtigt tilbage på din forespørgsel..

Jeg leder efter en specifik vare. Kan i skaffe den?
Hvis der er en vare du leder efter og ikke kan finde, så kan du sende din forespørgsel til info@capida.dk evt med et link til varen, og så vil vi se om vi kan skaffe varen til dig og oplyse prisen samt ca. leveringstid.

Varen er udsolgt
Er varen udsolgt, så kan du på produktsiden indtaste din email og trykke på ”TILMELD” og så vil du få en venlig mail når varen igen er på lager.

Priser
Alle besparelser er i forhold til vejl. markedspriser. Tilbuddene gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves. Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl.
Alle priser er inkl. dansk moms.

Prisgaranti/Prismatch: Prisgarantien er udelukkende gældende overfor danske webshops. Venligst send link til den pågældende vare og vi vil behandle din henvendelse. Godkendes det vil differencen blive tilbagebetalt. Prisgaranti gives op til 7 dage efter købet,
Har du fundet varen billigere i en anden dansk webshop, skal varen være på lager i den pågældende webshop. Er varen ikke tilgængelig gælder prisgarantien ikke.
Prisen der prismatches ud fra er prisen inkl. fragt.
Der ydes ikke prisgaranti på køtilbud, dagstilbud, eller andre specielle slagtilbud.

Fragt og levering

Hvor langt er min pakke?
Du kan tracke din pakke på

Postnord
GLS
DAO

Tracking/pakkenr. finder du i din mail om levering du har modtaget i forbindelse med købet.

Leveringstid
Hos Capida.dk er du sikret lynhurtig levering, alle vores pakker sendes som pakker via Dao eller PostNord med leveringstid 1-2 dage. Alle forsendelser er med fuld tracking så du kan følge din pakke hele vejen.
Vi sender dine varer samme dag når ordren er afgivet inden kl.14:00 på hverdage.

Bestilling

Jeg har ændringer til min bestilling
Har du lige afgivet din ordre har du mulighed for at kontakte os på 71 747 081, er ordren allerede sendt til pakning er det desværre ikke muligt at foretage ændringer. Ændringer til ordre skal gøres via telefon, du er selvfølgelig velkommen til at sende en mail, men vi kan ikke garantere vi kan nå at reagere inden pakken er afsendt.

 Vilkår

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?
Capida.dk tilbyder 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag, de modtages.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og emballage som du modtog den.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor en uge.

Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

**Vi henter ikke pakker på posthuset
Alle forsendelser til capida.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset/pakkeboks

Hvis jeg ikke når at hente min pakke eller nægter modtagelse?
Hvis pakken ikke afhentes indenfor henliggelsesfristen, eller man nægter modtagelse, pålægges et administrations gebyr på 29 kr.

Andre spørgsmål?
Du kan kontakte os på info@capida.dk eller ringe til os på 71 747 081

Kundeservice

Capida
Mads Clausensvej 1
9800 Hjørring

Telefontider:

Mandag til fredag: 09.30 - 12.30 : Tlf.: +45 71 747 081

Eller skriv til info@capida.dk

 

Vi besvarer normalt altid alle mails indenfor 24 timer på hverdage.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Når du modtager din pakke, har du 14 dage til at gøre os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb. Dette kan du gøre ved at sende os en mail til info@capida.dk
Herefter har du faktisk yderligere 14 dage til at få sendt varen ind til os. 

Det er muligt at købe en returlabel via vores returportal, og en returlabel koster kr. 39,- som betales via kreditkort. Når du har købt returlabel via vores returportal kan du printe returlabel og tape den uden på returpakken, eller du kan skrive "labelless koden" som står på label tydeligt udenpå pakken med en Tusch, så er det ikke nødvenligt at printe label. Husk også gerne at printe og udfylde retursedlen som også vedhæftes når du har betalt for returlablen, har du ikke adgang til printer er du velkommen til at skrive dine oplysninger på en seddel og vedlægge. Når betalingen er gennemf'ørt åbner en ny fane hvor du kan hente returlabel og returseddel, du vil dog også modtage en mail med begge vedhæftet. Fra du sender pakken til vi har modtaget og behandlet returpakken går der 1-2 uger, og du vil modtage en bekræftelse via mail når dette er sket.

GÅ TIL RETURPORTAL

Når du køber en returlabel via vores returportal er det via DAO.

Husk at vedlægge returseddel og tydeligt skriv årsagen til returneringen, og ordrenr.

Varens stand ved returnering
En vare kan sendes retur hvis den er i væsentlig samme stand som du modtog den i. Du kan prøve varen på samme måde som var den købt i en butik, uden at produktet har spor af at have været i brug. Varerne skal sendes retur i original emballage og manglede eller beskadiget original emballage vil betyde at du kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

Hvis du ønsker at bytte/returnere et produkt som du har fortrudt/fejlkøbt, skal du blot printe og udfylde vores returseddel og sende den til os sammen med varen og eller en kopi af faktura eller ordrebekræftelse, hvis du har den.

På retursedlen kan du krydse af om du ønsker pengene retur. Beløbet returnerer vi til det betalingskort der blev benyttet ved købet.
På retursedlen kan du også fortælle os hvorfor du returnerer produktet, eller evt. hvilket produkt du ønsker ombyttet til. Omkostninger til returfragten skal du selv afholde, mens vi afsender det nye produkt fragtfrit. Husk at du kun kan ombytte til en vare der har samme værdi eller mindre som det returnerede. Ønsker du den nye vare hurtigt kan du med fordel lave en ny bestilling og istedet bede om pengene retur for de returnerede varer. Fra vi har modtaget pakken retur er behandlingstiden af returpakker 1-2 uger og der sendes en mail som bekræftelse når returpakken er behandlet.

Det er vigtigt at pakken sendes til vores adresse og ikke en pakkeboks eller posthust da vi ikke har mulighed for at afhente disse pakker. Vi anbefaler at sende retur med PostNord eller GLS da DAO ikke leverer til Erhverv.

NB! DAO leverer ikke til erhverv. Det kan ikke lade sig gøre at returnere ellers via DAO da de ikke leverer til Erhvervsadresser fra Privatperson. Kun ved reklamationer og hvor du har modtaget en returlabel fra Capida kan der sendes retur via Dao. Ved tvivl så kontakt vores kundeservice på info@capida.dk

Har du bestilt forkert?
Har du fået bestilt forkert, kan du returnere varen til enten ombytning eller refundering af pengene. Der må ikke være brugsspor på den returnerede vare. og du har 14 dage fra købsdato til at fortryde eller ombytte varen.

Har du bestilt forkert cover og er i tvivl om hvad du skal bruge, så skriv gerne til vores kundeservice på info@capida.dk og husk at oplyse om ordrenr og oplys om modelnr på din telefon/tablet, dette findes i indstillinger, i system og under om. Så kan vi hjælpe med at finde de rette covers til lige præcis din model. Har du købt forkert cover til en iPad kan du via denne side finde ud af hvilket tilbehør du skal bruge. SE HER

Download retursedlen her

Reklamation
Jeg har modtaget et forkert produkt
Har du modtaget et forkert produkt bedes du kontakte os på info@capida.dk husk at oplyse om ordrenr og notere produktets navn, samt at beskrive fejlen og har du modtaget et cover som ikke passer må du også gerne oplyse om modelnr på din telefon/tablet, som du oftest finder i indstillinger, i system og under "om".
Mit produkt er defekt ved levering Hvis du har modtaget et produkt som er defekt ved levering bedes du kontakte os på info@capida.dk, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen, samt at vedhæfte billede der viser reklamationen.
En tidligere købt vare er nu defekt  Har du tidligere købt et produkt som nu er defekt bedes du kontakte os på info@capida.dk, husk at notere ordrenr. Og navn, produktets navn, samt at beskrive fejlen og vedhæfte billeder der viser reklamationen.

Produkter og mærker

 

Spørgsmål til et specifikt produkt
Har du spørgsmål til et produkt du er interesseret i så kan du sende din forespørgsel til info@capida.dk og oplyse produktnr og vi vil vende hurtigt tilbage på din forespørgsel..


Jeg leder efter en specifik vare. Kan i skaffe den?
Hvis der er en vare du leder efter og ikke kan finde, så kan du sende din forespørgsel til info@capida.dk evt med et link til varen, og så vil vi se om vi kan skaffe varen til dig og oplyse prisen samt ca. leveringstid.

Varen er udsolgt
Er varen udsolgt, så kan du på produktsiden indtaste din email og trykke på ”TILMELD” og så vil du få en venlig mail når varen igen er på lager.

Priser
Alle besparelser er i forhold til vejl. markedspriser. Tilbuddene gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves. Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl.
Alle priser er inkl. dansk moms.

Prisgaranti/Prismatch: Prisgarantien er udelukkende gældende overfor danske webshops. Venligst send link til den pågældende vare og vi vil behandle din henvendelse. Godkendes det vil differencen blive tilbagebetalt. Prisgaranti gives op til 7 dage efter købet,
Har du fundet varen billigere i en anden dansk webshop, skal varen være på lager i den pågældende webshop. Er varen ikke tilgængelig gælder prisgarantien ikke.
Prisen der prismatches ud fra er prisen inkl. fragt.
Der ydes ikke prisgaranti på køtilbud, dagstilbud, eller andre specielle slagtilbud.

Fragt og levering

Hvor langt er min pakke?
Du kan tracke din pakke på

Postnord
GLS
DAO

Tracking/pakkenr. finder du i din mail om levering du har modtaget i forbindelse med købet.

Leveringstid
Hos Capida.dk er du sikret lynhurtig levering, alle vores pakker sendes som pakker via Dao eller PostNord med leveringstid 1-2 dage. Alle forsendelser er med fuld tracking så du kan følge din pakke hele vejen.
Vi sender dine varer samme dag når ordren er afgivet inden kl.14:00 på hverdage.

Bestilling

Jeg har ændringer til min bestilling
Har du lige afgivet din ordre har du mulighed for at kontakte os på 71 747 081, er ordren allerede sendt til pakning er det desværre ikke muligt at foretage ændringer. Ændringer til ordre skal gøres via telefon, du er selvfølgelig velkommen til at sende en mail, men vi kan ikke garantere vi kan nå at reagere inden pakken er afsendt.

 Vilkår

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?
Capida.dk tilbyder 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag, de modtages.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og emballage som du modtog den.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor en uge.

Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

**Vi henter ikke pakker på posthuset
Alle forsendelser til capida.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset/pakkeboks

Hvis jeg ikke når at hente min pakke eller nægter modtagelse?
Hvis pakken ikke afhentes indenfor henliggelsesfristen, eller man nægter modtagelse, pålægges et administrations gebyr på 29 kr.

 


Andre spørgsmål?
Du kan kontakte os på info@capida.dk eller ringe til os på 71 747 081